هیوندا بخش دیگری به اکوسیستم بلاکچین خود اضافه کرد
نوشته شده توسط : علیرضا

کمپانی خودروسازی هیوندا با ثبت سه علامت تجاری دیگر نقش خود در صنعت ارز دیجیتال و بلاکچین ها را پر رنگ‌تر کرد. گزارش شده که کمپانی هیوندا بعد از ثبت سه علامت تجاری در اداره مالکیت معنوی کره، درحال گسترش اکوسیستم بلاکچین خود از طریق شرکت‌های زیر مجموعه Hdac و بخش فناوری اطلاعات BS&C این کمپانی است.

به گزارش وبسایت خبری محلی Chosun، مدیر عامل شرکت BS&C زیر مجموعه هیوندا آقای چانگ دائه-سون درخواست ثبت سه برند آلتوم (Altum)، آتولو (Atolo) و رایزون (Rizon) را به مقامات اداره مالکیت معنوی ارائه داد. در بخش توضیحات هر سه بخش عبارت "کیف پول الکترونیکی برای نگهداری ارز دیجیتال" آمده است.

ورود به خدمات ارز دیجیتال و خودپردازها

هیوندا هنوز اطلاعات زیادی راجع به قصد اصلی برای ایجاد این هلدینگ در صنعت بلاکچین منتشر نکرده اما اطلاعات به دست آمده از اسناد این ثبت تجاری نشان می‌دهد که این کمپانی قصد دارد خدمات مرتبط با معاملات ارز دیجیتال، خودپردازهای ارزی، سخت افزار و نرم افزار مرتبط با آنها، تولید و همچنین فروش رمز ارز را ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: بیت کوین برای اوج گیری آماده می شود!related_content

گزارش اولیه نشان می‌دهد که ممکن است این خدمات شامل عملیات‌ کاربردی مورد نیاز برای پروتکل اثبات سهام یا همان(PoS)، اکوسیستم‌هایی مثل نرم افزار های غیرمتمرکز یا (Dapp)، همچنینفضایی برای نگهداری اطلاعات و انجام تراکنش‌های لازم ‌شوند.

همکاری شرکت بلاکچین با شرکت زیر مجموعه هیوندا

از طرف دیگر کمپانی حسابرسی در حوزه بلاکچین CertiK، بعد از تکمیل حسابرسی طراحی شبکه اصلی Hdac با نام Friday، یک قرارداد همکاری با Hdac امضا کرده است. کانی اِنگو، مدیر بازاریابی کمپانی CertiK در این رابطه می‌گوید:

 

blockquote

به خاطر برنامه های آتی Hdac، ما به این نتیجه رسیدیم که همکاری با این کمپانی به عنوان یک عهد عمومی در رابطه با تمرکز Hdac روی امنیت و نمادی از توانایی CertiK برای حمایت شرکت های بزرگتری مثل Hdac، می تواند تصمیم مناسبی باشد.

blockquote

غول خودرو سازی کره جنوبی از سال 2019 گام‌های بزرگی برای افزایش پذیرش بلاکچین ها در کسب و کارش برداشته است.

شرکت Hdac در اکتبر 2019 خبر از اختصاص بودجه 10 میلیون دلاری برای سرمایه‌گذاری روی بلاکچین داد. این بودجه برای تسریع عرضه پروژه این شبکه اصلی، توسعه اپلیکیشن‌های غیر متمرکز، حمایت از استارتاپ‌های این صنعت و ایجاد یک اکوسیستم با یک "سیستم پرداخت غرامت با ارز دیجیتال" هزینه خواهد شد.





:: برچسب‌ها: بلاک چین , ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: